پرش به محتوا

وزارت زراعت از ترکیه درخواست کمک کرد

وزارت زراعت آبیاری و مالداری کشور با نشر خبرنامه ای گفته است که مولوی عبدالرحمن راشد، سرپرست وزارت زراعت، آبیاری و مالداری ا.ا.ا و فضل‌ربی فضلی، معین این وزارت، با مسوول شرکت ۷۷ ترکیه براق انسال دیدار کردند و از مسسوول این شرکت خواست که افغانستان را در بخش زراعت کمک کند.

در خبرنامه ای که روز دوشنبه، ۲۹ سنبله از سوی این نشر شده آمده که وزارت در این دیدار دو طرف تعهد همکاری همه‌جانبه دادند.

به نقل از این وزارت، سرپرست وزارت زراعت ا.ا.ا مولوی عبدالرحمن راشد گفت افغانستان از نظر اقتصادی با مشکلات زیادی روبه‌رو است و بیکاری به اوج خود رسیده است. وی افزود که ما از حکومت ترکیه می‌خواهیم تا همکاری همه‌جانبه‌اش با افغانستان را ادامه بدهد و پروژه‌هایش را خصوصاً در بخش زراعت عملی سازد.

این وزارت نگاشته که براق انسال مسول شرکت ۷۷ ترکیه گفت ما به افغانستان وعده هر نوع همکاری را می‌دهیم و برای افغانستان به چشم یک کشور برادر می‌بینیم.

بربنیاد این خبرنامه، در همین حال مولوی فضل‌ربی فضلی، معین وزارت زراعت، آبیاری و مالداری ا.ا.ا، گفت که افغانستان از لحاظ اقتصادی با مشکلات زیادی روبه‌رو بوده و از این لحاظ به سکتوری زراعت وابسته است.

این خبرنامه افزوده، آقای فضلی گفت ما از ترکیه می‌خواهیم که در سکتور زراعت ما را همکاری کامل کند. وی همچنان به مسوول شرکت ۷۷ ترکیه در مورد امنیت آن‌ها اطمینان کامل داد.

به اشتراک بگذارید