پرش به محتوا

د افغانستان بانک: فعالیت بانک‌های تجارتی در کشور بزودی به حالت عادی بر می‌گردد

 این بانک با نشر اعلامیه‌ای گفته است که د افغانستان بانک به مردم کشور اطمینان میدهد که سپرده‌های ایشان در بانک‌های تجارتی مصون بوده و بزودی فعالیت این بانک‌ها به حالت عادی بر می‌گردد.

در این اعلامیه آمده که در حال حاضر فعالیت‌های بانک‌های تجارتی در مرکز و ولایات آغاز گردیده است، بانکهای تجارتی فعالیتهای خویش را بر اساس طرزالعمل که از سوی د افغانستان بانک تهیه گردیده است پیش برده و به زودترین فرصت به حالت عادی و منظم برمی‌‎گردد.

در این اعلامیه گفته شده که تاکنون در مورد مسدود شدن ذخایر ارزی افغانستان به د افغانستان بانک کدام خبر رسمی از مراجع مربوطه نرسیده و این بانک هم از طریق نشر گزارش‌های رسانه‌های کشور که به استناد از گزارش رسانه‌های خارجی  نشر گردیده مطلع شده است. با دریافت این خبر هیئت عامل د افغانستان بانک دست به کار شده و این معضل را با رهبری امارت اسلامی افغانستان شریک ساخته و در مورد اقدامات لازم را انجام داده است، که این مشکل به زودترین فرصت حل گردد.

بربنیاد این اعلامیه، د افغانستان بانک متعهد به توسعه نظام مالی و بانکی کشور می باشد و رهبری این بانک تلاش می نماید که با کشورهای جهانی در عرصه مالی و بانکی مراودات بهتری داشته باشد.

به اشتراک بگذارید