پرش به محتوا

کارگاه «رابطه حمایت اجتماعی با کیفیت زندگی» در شورای متخصصان هرات پایان یافت

کارگاه «رابطه حمایت اجتماعی با کیفیت زندگی»  امروز پنجشنبه، 6 جوزا  با توزیع تصدیق‌نامه برای بیش 30 تن از اشتراک‌کننده‌گان از سوی شورای متخصصان هرات پایان یافت.

مسوولان برگزارکننده‌ می‌گویند، هدف از برگزاری این کارگاه آموزشی بلند بردن سطح آگاهی دانشجویان در رابطه به حمایت اجتماعی و پیشرفت جوانان می‌باشد.

محمد رفیق شهیر رییس شورای متخصصان هرات بیان می‌دارد که شورای متخصصان هرات بعد از این نیز کارگاه‌های آموزشی را برای بلند بردن سطح آگاهی اجتماع به ویژه نسل جوان  برگزار خواهد کرد.

از سوی هم هدیه شریفی که مسوولیت تدریس این کارگاه آموزشی را بدوش داشت بیان کرد که افغانستان کشوریست که نیاز مبرم به آگاهی در مورد موضوعات اجتماعی دارد چرا که بلند بردن ظرفیت‌های اجتماعی را میسر می‌سازد.

شریفی افزود، بحث حمایت اجتماعی و کیفیت زندگی وسیع است و امروز بسیاری از کشورهای برای رفتن به توسعه روی آن تحقیق می‌کند.

با این حال، اشتراک‌کننده‌گان از برگزاری این برنامه ابراز خرسندی کرده و خواهان دوام این کارگاه‌های آموزشی می‌باشد.

سمیرا علیزایی از اشتراک کننده‌گان این کار گاه آموزشی می‌گوید:” هدف من از اشتراک در این کارگاه آموزشی، آموختن موضوعات بروز و گسترش ارتباطات است.”

سمیرا می‌فزاید، امیدوارم که شاهد برگزاری کارگاه ‍‌های آموزشی بیشتر از سوی شورای متخصصان هرات باشیم.

محمد الیاس رحیمی کارمند اتاق‌های صنعت و تجارت که در این کارگاه آموزشی اشتراک داشته است بیان می‌کند، مردم کشورهای جهان سوم نیاز بیشتری  به آگاهی رسانی دارند، بنابراین من به  فعالیت‌‎های از این دست برای توسعه جامعه خوشبین هستم.

در این کارگاه روی موضوعاتی مانند: آشنایی با مفهوم حمایت اجتماعی، آشنایی با مفهوم کیفیت زندگی، نقش و تأثیر حمایت اجتماعی بر ابعاد مختلف کیفیت زندگی و  تأثیر حمایت اجتماعی بر صحت روانی و روابط اجتماعی افراد جامعه بحث  شد.

قابل ذکر است که شورای متخصصان هرات همواره کارگاه‌های آموزشی را در مورد موضوعات مختلف تخصصی – علمی برگزار کرده است.

به اشتراک بگذارید