پرش به محتوا

جلسه هیئت رییسه شورای متخصصان هرات برگزار شد

جلسه هیئت رهبری شورای متخصصان هرات امروز (یکشنبه، 28 جدی) به رهبری محمد رفیق رییس این شورا برگزار گردید.

این جلسه که با اشتراک 20 تن از اعضای رهبری شورای متخصصان برگزار گردید، روی موضوعات مختلف از جمله گسترش ‌فعالیت‌های تخصصی بحث و تبادل نظر شد.

در این جلسه ابتدا محمد رفیق شهیر رییس شورای متخصصان هرات به ایراد سخن پرداخت.

رییس شورای متخصصان هرات در این جلسه گفت: شورای متخصصان هرات از 20 سال بدیسو به صورت مستقل و بدون چشم‌داشتی فعالیت کرده است و همچنان این فعالیت‌های تخصصی با اشتراک نیروی جوان و متخصص ادامه خواهد داشت.

رییس شورای متخصصان هرات بیان داشت، این نهاد همواره آماده است که برای پیشرفت جامعه برای مسوولان و نهادهای بین‌المللی طرح‌های تخصصی ارایه دهد.

با این حال، انجینیر عبدالرحمن صلاحی ضمن ابراز قدردانی از فعالیت‌های شورای متخصصان هرات در عرصه پژوهش و آگاهی‌دهی اظهار داشت که نیاز است که  در شورای متخصصان هرات، نیروی متخصصص جوان و تحصیل‌کرده سهم بیشتری داشته باشند.

با این حال، شماری دیگر از اعضای رهبری شورای متخصصان هرات تخصصی بودن افراد جامعه را از راه‌های توسعه دانسته و خواهان گسترش فعالیت‌های تخصصی این نهاد شدند.

شورای متخصصان هرات از 20 سال بدینسو در ولایت هرات فعالیت دارد و بیشتر فعالیت‌ها شامل: انجام پژوهش، نشر مجله تخصص و روزنامه اخبار روز و برگزاری کارگاه‌های آموزشی- تخصصی می‌باشد.

به اشتراک بگذارید