پرش به محتوا

رئیس امر به معروف هرات به ولسوالی غوریان سفر کرد

شیخ عزیز الرحمن المهاجر رئیس امربالمعروف، نهی عن المنکر و سمع شکایات ولایت هرات در ادامه سفرهای خویش به ولسوالی‌ها به ولسوالی غوریان به منظور سمع شکایات و بررسی وضعیت مردم، نظارت از تطبیق قانون امربالمعروف نهی عن المنکر و نظارت از کارکرد آمریت امربه معروف در راس یک هیأت به این ولسوالی سفر نمود.
در این سفر شیخ المهاجر در نشست‌های جداگانه با مسئولین نظامی، ملکی، علماء کرام، متنفذین و محاسن سفیدان دیدار نمود.
شیخ المهاجر خطاب به مسئولین بیان داشت که این نظام اسلامی با قربانی‌های عظیمی بدست آمده است، از آن به خوبی حفاظت و حراست نمائید.
همچنان بیان داشت که با مردم سلوک نیک داشته و به مشکلاتشان رسیدگی و در بین خویش وحدت و اتفاق را حفظ نمائید.
رئیس امر به معروف و نهی از منکر با تاکید در راستای تطبیق و تنفیذ قانون امربالمعروف نهی عن المنکر بیان داشت که با اداره امربه معروف همکاری‌های همه جانبه نمائید.
همچنان شیخ المهاجر شکایات و پیشنهادات مردم را شنید و وعده سپرد که به زودترین فرصت به آن رسیدگی خواهند نمود و علاوه نمود که نظام‌ها بدون حمایت ملت پایدار نمی‌مانند، چنانچه در بیست سال گذشته در کنار مجاهدین بودید، همچنان حالا از نظام اسلامی حمایت نموده شما از آن نظام و نظام از آن شماست.
از سوی دیگر مولوی عبدالحمید به نمایندگی از مردم ولسوالی غوریان از شیخ المهاجر استقبال صمیمانه نموده و از سفر این مقام امارت اسلامی ابراز
خورسندی نمودند و سفرهای اینچنین مقامات را در راستای حل مشکلات‌شان مؤثر دانستند.
قابل یادآوری است که شیخ المهاجر و هیئت همراه‌شان از کارکرد آمریت امربالمعروف نهی عن المنکر ولسوالی غوریان دیدن بعمل آورد و رهنمایی‌ها و هدایات لازم را بسمع‌شان رساند.

به اشتراک بگذارید