پرش به محتوا

رونمایی از کتاب “با افکار مثبت به نبرد فقر بروید” در هرات

شورای متخصصان هرات، بار دیگر میزبان رونمایی کتابِ زیر نام “با افکار مثبت به نبرد فقر بروید” با حضور رئیس شورای متخصصان هرات، شماری از اهل علم و فرهنگ و دانش‌جویان در این ولایت بود.

در این کتاب، پیرامون موضوعات چالش‌های اقتصادی موجود در جامعه و به راه‌ بیرون‌رفت آن پرداخته شده است.

این اثر که توسط سعیده ناصری یک تن از دختران ولایت هرات نگاشته شده است؛ می‌گوید دامنه‌ی وسیع فقر میان جوانان او را واداشته است تا چنین اثری را خلق کند.

نگارنده‌ی این اثر، هدف از نگاشتن این کتاب را چگونگی حل چالش‌های اقتصادی موجود، به‌گونه آگاهانه به‌ویژه برای جوانان عنوان می‌کند.

او در گفت‌وگو با خبرنگار اخبار روز می‌افزاید: “هدف من از خلق این اثر این است تا به جوانان کمک کنم که چگونه اولین قدم‌شان را در دنیای ثروت‌مند شدن بردارند. این کتاب در شرایط بحرانی به نشر رسیده است تا فرصتی باشد که از میان چالش‌های قدم بگذریم و به سوی آینده‌ی آگاهانه و روشن حرکت کنیم.”

این بانوی جوان، که نخستین اثرش را در قالب کتاب گنجانیده است، تاکید کرده تصریح می‌کند که قصد دارد کتاب‌های دیگری نیز بنویسد.

او می‌افزاید: “این کتاب صرفا برای گذراندن وقت نیست، بلکه حامل راز مهم پول‌سازی در عرصه‌ی دنیای امروزی برای بانوان است جوانان از طریق آشنا شدن با مهارت‌های پول‌ساز که نیاز بشر است را برطرف می‌سازد، ثروت‌مند خواهند شد.”

در همین حال، محمدرفیق شهیر، رئیس شورای متخصصان هرات ضمن ابراز خرسندی می‌گوید که جوانان این جامعه نیاز به پشتیبانی و توجه دارند، در صورت حمایت از این جوانان می‌توان جامعه‌ی بهتری برای نسل‌های آینده ساخت.

گفتنی است که این کتاب دارای سه بخش پیرامون موضوعات مسائل مهم زندگی، ذهنیت‌سازی در مورد ثروت و یادگیری آگاهانه برای ثروتمند شدن می‌باشد که در ۱۵۷ صفحه گنجانیده شده است.

به اشتراک بگذارید