پرش به محتوا

کارگاه آموزشی در هرات برگزار شد

کارگاه‌یی تحت نام «نقش تکنالوژی در حل چالش‌های اجتماعی»، امروز (چهارشنبه، ۱۶ حوت) در شورای متخصصات هرات برگزار شد.

این کارگاه به مدت دو روز برگزار می‏ شود که در این کارگاه، پیرامون موضوعات نقش تکنالوژی در حل چالش‌های اجتماعی و چگونگی حل بحران‌های اجتماعی با استفاده از تکنالوژی پرداخته می‌شود.

مسئولان برگزار کننده‌ی این کارگاه‌، برگزاری چنین کارگاه‌هایی را در جامعه‌ی امروزی افغانستان مهم عنوان کرده و هدف از برگزاری چنین کارگاه‌هایی را ظرفیت‌سازی نوجوانان و جوانان عنوان می‌کنند.

معیدالحق موحدی یک تن از اعضای شورای متخصصان هرات تصریح می‌کند که شورای متخصصان هرات بعد از این نیز کارگاه‌های آموزشی جهت بلند بردن سطح آگاهی اجتماع به‌ویژه نسل جوان  برگزار خواهد کرد.

آقای موحدی می‌افزایند که آنان همواره حامی نوجوانان و جوانان اند.

از سویی هم، مسعود بهره، استاد دانشگاه و مدرس این کارگاه آموزشی بیان می‌کند که نوجوانان و جوانان نیاز به حمایت داشته و برگزاری چنین برنامه‌های آموزشی، نقش موثری در بالا بردن ظرفیت جوانان دارد.

در همین حال، برخی از اشتراک‌کنندگان این کارگاه آموزشی، از برگزاری چنین برنامه‌های آگاهی‌دهی و ظرفیت‌سازی استقبال کرده و خواهان برگزاری کارگاه‌های آموزشی بیش‌تری از سوی این شورا هستند.

گفتنی است که شورای متخصصان هرات، از زمان آغاز به فعالیت تاکنون، همواره کارگاه‌های آموزشی برای نسل جوان، با در نظرداست موضوعات متفاوت و مفید برگزار کرده است.

به اشتراک بگذارید