پرش به محتوا

برگزاری کارگاهی تحت نام «نقش تکنالوژی در تعلیم و تربیه»

شورای متخصصان هرات به سلسله کارگاه های دیگر خود این بار، کارگاهی را تحت عنوان «نقش تکنالوژی در تعلیم و تربیه» برگزار نمود.

این کارگاه به مدت دو روز چهار شنبه( 27 جدی) و( پنج شنبه 28 جدی) توسط محترم مسعود بهره، استاد پوهنتون/دانشگاه تدریس می شود.

این کارگاه برای بیست تن از جوانان بخش ذکور دایر گردید.
شورای متخصصان هرات در کنار سایر اهداف خود همواره در تلاش بلند بردن سطح آگاهی جوانان و ظرفیت سازی برای جوانان بوده است.

طوری که همه شاهد هستیم شورای متخصصان هرات از همان آغاز فعالیت اش کارگاه های متفاوتی را در عرصه های مختلف دایر نموده است.

هدف از برگزاری این کارگاه بلند بردن سطح آگاهی و ظرفیت سازی عنوان شده است.

محمد رفیق شهیر رییس شورای متخصصان هرات طی یک سخنرانی در آغاز برنامه در مورد اهمیت تکنالوژی صحبت نمود و در ادامه گفت:« تکنالوژی در همه ی عرصه ها مهم است و امروز بدون تکنولوژی هیچ کاری انجام نمی شود. خوب است که زمینه ی آموزش در مورد تکنولوژی مساعد گردد تا در آینده ها شاهد یک افغانستان آباد باشیم.»

معرفی پروسه تعلیم و تربیه، نحوه به انجام رساندن پروسه تعلیم و تربیه، وظایف ما در قبال تعلیم و تربیه درست، نقش تکنالوژی در پروسه تعلیم و تربیه، نقش تکنالوژی در پروسه یاد دهی و یاد گیری، ابزار معتبر تکنالوژی در پروسه تدریس، آموزش آنلاین و چالش های سر راه استفاده از تکنالوژی در پروسه تدریس از جمله موارد اند که در این مدت دو روز روی آن بحث می گردد.

به اشتراک بگذارید