پرش به محتوا

برگزاری جام فوتسال “همدلی ” اداره شاروالی هرات

مرحله نهایی جام فوتسال ” همدلی ” شاروالی هرات با حضور داشت ملا عبدالرازق راشد شاروال هرات، مولوی جلال الدین حقدوست، استاد محمد جاوید مایار رئیس حکومتداری شهری، مولوی جمیل جواد رئیس عواید، محاسبه و امور اداری، انجینیر ایوب سیف الجهاد سرپرست ریاست تخنیکی و مسلکی، پیشکسوتان ورزش با اشترک دو تیم برتر که به مرحله نهایی راه یافته بودند برگزار گردیده و تیم آمریت تنظیف و سرسبزی مقام نخست این جام را بدست آورد.

به اساس گزارش نشر شده از سوی آژانس اطلاعاتی باختر؛ ملا عبدالرازق راشد شاروال هرات برگزاری جام همدلی از سوی این اداره را نشانه حمایت هیئت رهبری از ورزش عنوان نموده و وعده سپرد تا در قسمت آوردن تسهیلات بیشتر برای برگزاری مسابقات ورزشی و حمایت از ورزشکاران تلاش بیشتر نمایند.

در عین حال مولوی جلال الدین حقدوست معاون شاروالی هرات ضمن ابراز قدردانی از مسئولان اداره شاروالی و برگزار کننده گان آن، راه اندازی موفقانه این جام، پیرامون حمایت ورزش از سوی مسئولان این اداره در مطابقت با موازین اسلامی صحبت های همه جانبه نمود.

از سویی هم محمد جاوید مایار رئیس حکومتداری شهری این اداره اظهار داشت که در جام مینی فوتسال همدلی ریاست شاروالی هرات ۱۰ تیم از بخش های مختلف این اداره اشتراک نموده بودند و هدف از برگزاری این جام را حمایت و تشویق ورزشکاران، نهادینه ساختن فرهنگ ورزش در میان جوانان و گزینش تیم منتخب اداره شاروالی عنوان نمود.

در مرحله نهایی این جام تیم آمریت تنظیف و سرسبزی در برابر تیم ریاست عواید، محاسبه و امور اداری توانست تا با نتیجه ۶ بر ۳ موفق شود و مقام نخست را بدست بیاورد.

به اشتراک بگذارید