پرش به محتوا

عواید ۴ نیم میلیارد افغانی ریاست برشنا هرات

مسئولان در ریاست برشنا در ولایت هرات می گویند که از آغاز سال تاکنون ۴ نیم میلیارد افغانی این ریاست عواید کرده است.

مولوی خیر محمد معراج در گفتگو با خبرنگار آژانس اطلاعاتی باختر در هرات، می گوید که ریاست برشنا اخیرا به دلیل کاهش ضایعات، فرسوده بودن میترها و جلوگیری از لین های ترو تصمیم تبدیلی میترهای آنالوگ به دیجیتال را نموده است.

وی علاوه میکند که اکثریت میترهای قدیمی دست کاری و یا هم از کار افتاده بود که اداره برشنا به هدایت مسئولان مرکزی تصمیم به تعویض میترها قبلی نموده است.

مولوی معراج رئیس اداره برشنا هرات به خبرنگار آژانس اطلاعاتی باختر می گوید کسانی که از طریق غیرقانونی برق استفاده می کنند مورد پیگرد قانونی قرار گرفته و جبران خساره اخذ می گردد.

به اساس گزارش نشر شده از سوی آژانس اطلاعاتی باختر؛ رئیس اداره برشنا می گوید از پلان توسعه برق به سطح ولسوالی ها خبرداده و می گوید که در حال حاضر کار روی سب استیشن ۲۲۰ کیلو وات تقویتی هرات از برق ترکمنستان جریان دارد و چهار ولسوالی ( کرخ، پشتون زرغون، اوبه و چشت شریف) بزودی صاحب برق می شوند.

رئیس برشنای هرات از پلان تنظیم برق در فصل زمستان خبرداده و بیان داشت که به منظور آمادگی در فصل زمستان شبکه ۲۰ کیلو وات توزیع برشنا در هرات بررسی گردیده و ترانس های توزیع برسی شده سب استیشن ها مطابق نورم تخنیکی برآورده شده و اطلاعات لازم جهت توزیع برق مداوم به مشتریان جریان دارد.

به اشتراک بگذارید