پرش به محتوا

سفر شماری از مقامات سازمان ملل به هرات

ملیندا گود نماینده ی بانک جهانی در افغانستان، دانیل اندریس معاون نماینده خاص سرمنشی سازمان ملل متحد و هیئت همراهش با مهاجر فراهی معین امور نشرات وزارت اطلاعات و فرهنگ و سرپرست معاونیت ولایت هرات دیدار کردند.

به گزارش آژانس خبری باختر؛ مهاجر فراهی دراین دیدار بر همکاری موسسات در قسمت رسیدگی به وضعیت زلزله زدگان، جمع آوری و تداوی معتادین تأکید نمود؛ و افزود:”که با آمدن امارت اسلامی کشت مواد مخدر به صفر رسیده و اکنون نیاز است که به معتادین توجه ویژه صورت گیرد چون آنان قشر مظلومی از جامعه هستند و پس از تداوی به کار ضرورت دارند.”

در همین حال مولوی شیر احمد عمار مهاجر رییس نمایندگی ارتباط خارجه ضمن قدردانی از همکاری های موسسات ملی و بین المللی گفت که؛ امارت اسلامی افغانستان با تمام توان خود تلاش میکند تا به وضعیت زلزله زدگان به اسرع وقت رسیدگی کند.

به اساس گزارش نشر شده از سوی آژانس خبری باختر؛ وی همچنان از نماینده بانک جهانی خواست که صدایشان را در قسمت آزاد سازی دارای های منجمد شده افغانستان به گوش جهانیان برساند. از سویی هم نماینده بانک جهانی و هیئت همراه اش ضمن همدردی با قربانیان زلزله زده هرات، اطمینان دادند که در بخش های مختلف از جمله ارایه کمک های بشری، صحی، ساخت مکاتب، فراهم ساختن زمینه دسترسی به آب های آشامیدنی برای زلزله زدگان، مصئونیت اطفال همکاری خواهند کرد.

به اشتراک بگذارید