پرش به محتوا

افتتاح مرکز آموزش و انکشاف فري لانسينگ در هرات

بزرگترین مرکز کاریابی آنلاین یا فریلانسینگ دیروز با حضور داشت معین جوانان وزارت اطلاعات و فرهنگ، فرهنگیان و جوانان گشایش یافت.

مولانا نعیم الحق حقانی رئیس اطلاعات و فرهنگ هرات می گوید که حکومت در کنار تامین امنیت در تلاش فراهم کردن زمینه کار به جوانان نیز است.

به نقل از آژانس باختر؛ رئیس اطلاعات و فرهنگ هرات با استقبال از افتتاح مرکز فری لانسنگ می گوید که با این طرح اقتصادی جوانان از وابسته گی خلاص خواهند شد.

در همین حال قاری محمد یونس راشد معین جوانان وزارت اطلاعات و فرهنگ کشور می گوید که هر چند جوانان کمتر به فری لانسینگ آشنا هستند اما با کار کردن در این بخش می توانند عواید خوب بدست آورند.

معین جوانان می گوید که نظام اسلامی برای رشد علمی و اقتصادی طرح های بی نظیر دارد.

قاری راشد می­گوید رهبری امارت اسلامی و مسئولان برای رشد و بالندگی جوانان شب و روز تلاش می­کنند.

از سوی هم جوانان اشتراک کننده در برنامه کار آنلاین از ایجاد فرصت های شغلی که از سوی دولت مساعد شده اظهار خرسندی می کنند و ابراز امیدواری می کنند که از این طریق عواید بدست آورند.

گفتنی است این برنامه قبل از این به شکل تجربه یی در پوهنتون های کابل و بلخ راه اندازی شده بود که به گفته مسئولان؛ نتیجه مثبت داشته و اکنون به شکل رسمی فری لانسینگ در شهر هرات افتتاح گردیده است.

به اساس گزارش نشر شده از سوی آژانس باختر؛ نصیراحمد مدرس برنامه فری لانسنگ می گوید که این برنامه هیچ سرمایه بکار ندارد و در آن ضرر هم وجود ندارد.

وی می گوید که به مدت ۲۰ روز برای تمام متقاضیان آموزش داده می‌شود و سپس کار خواهند کرد.

در این برنامه برای بار نخست ۸۰ تن استخدام شدند تا به صورت آنلاین کار کنند.

به اشتراک بگذارید