پرش به محتوا

مولوی عبدالکبیر: روند توزیع کمک‌ها به معلولین و سایر افراد مستحق باید بدون تبعیض انجام شود

معاون سیاسی ریاست الوزرا در دیدار با معین وزارت امور شهدا و معلولین گفت که پروسه‌ توزیع کمک‌ها به معلولین و سایر افراد مستحق باید بدون تبعیض به پیش برود.

به نقل از آژانس باختر؛ دفتر مطبوعاتی ریاست الوزرا با نشر خبرنامه یی گفته است: مولوی عبدالکبیر معاون سیاسی و کفیل ریاست الوزرا با مولوی عبدالحکیم حقانی معین وزارت امور شهدا و معلولین دیدار نمود.

در این دیدار مولوی حقانی در مورد وضعیت یتیمان، بیوه ها و معلولین در سطح کشور صحبت کرده گفت: در سال مالی گذشته بودجه اختصاص یافته از سوی حکومت در این بخش به مصرف رسیده است.

وی افزود که در زمان حاکمیت امارت اسلامی کمک تاجران افغان و افغان های مقیم در خارج در زمینه دستگیری یتیمان، بیوه ها و معلولین  افزایش یافته است که این کمک ها از طریق وزارت شهدا و معلولین برای افراد مستحق توزیع شده است.

به گزارش آژانس باختر؛ مولوی عبدالحکیم حقانی در سخنانش گفت که در دو سال گذشته ارقام بیوه ها و یتیمان به دلیل قطع جنگ بالا نرفته است.

مولوی عبدالکبیر معاون سیاسی و کفیل ریاست الوزرا گفت: وزارت امور شهدا و معلولین ضمن همکاری با ادارات مربوطه در خصوص کمک به یتیمان، فرصت های بیشتری را برای تعلیمات دینی و عصری آنان فراهم کند.

معاون سیاسی و کفیل ریاست الوزراء افزود که روند توزیع کمک‌ها به معلولین و سایر افراد مستحق باید بدون تبعیض به پیش برود و با توجه به توانایی‌های آنان، در مورد ایجاد فرصت های کاری نیز فکر شود.

به اشتراک بگذارید